fredag 6 december 2013

Lucka nummer 6

Julklappstips för ansning av bikerskägget.
Förra året fick jag en liten summa pengar av en släkting i julklapp, så istället för att bara stoppa in dom i hushållets dagliga avgifter bestämde jag mig för att köpa något speciellt för dom.
Så det blev en rakkniv - någonting jag alltid velat prova. Och det var med viss nervositet jag satte den till halsen första gången. Efter ett års användande är det fortfarande väldigt spännande och jäkligt häftigt. Det viktigaste tipset är att inte ha bråttom och att inte överanvända den, spara skägget gott folk!

4 kommentarer:

  1. Vart köpte du rakkniven? Nu rakar jag mig väldigt sällan men för de speciella tillfällena

    SvaraRadera
  2. Man ska vara varsam med rakandet :)
    Finns en hyfsat välsorterad butik i södra förorten.
    Men den går även beställa här: http://shavingroom.se/produkt/the-bluebeards-revenge-shavette/

    SvaraRadera
  3. Akta Er för såntdär! Det sägs att skägget kan försvinna!

    SvaraRadera