söndag 27 maj 2012

Garage

Många av mina projekt har stått i min fars garage/verkstad. Till ytan  alldeles för litet och på tok för mycket skrot. Men en Dodge dart och en Firebird har huserat där inne.  Dessutom har en av de bilarna brutit min handled men det är en helt annan historia. I alla fall så sökte vi ett större garage, när och fjärran och vi fick napp i ett stort garage, men avböjde då de visade sig att ägarna som dessutom var bröder mordhotad varandra. Så det blev att städa ur garaget och skohorna in bilen igen. Det är otroligt skönt att ha ett hyfsat stort garage där man ryms då  man slutat att leka med bilar.

3 kommentarer:

  1. Så vad jag tycker mig kunna läsa in mellan raderna är att Mr F är mogen för att skaffa en till onödigt stor bil med v8 :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo en rejäl V8 som ryker och låter med stort baksäte..

      Radera