torsdag 1 juli 2010

Fan Fan


Skulle bara kolla att ljuset funkade men det gjorde det inte. Ah började kolla om någon tråd var avnött eller lös nej. Fortsatte kolla säkringarna jodå en säkring hadde brunnit ordentligt. jaha jo då efter mycke letande hittade jag en kabel som var nött och förmodligen kortat hela skiten. Kapade och drog nytt ah fuck funkade inte nu heller. Kan va tändningslåset så jag kopplade förbi det fan fan funkade inte ändå. Drog bort alla kablar till tändningen och skulle kolla om ljuset funkade nej inte de ah där gav jag upp för i dag. Dessutom är tanken full i gägg som kladdar igen fuggen jo. Kanske man skulle börja spela golf i stället.....NEJ NEJ

3 kommentarer:

  1. NEJ inte Golf.

    SvaraRadera
  2. surt med el-fel.
    spela yatzi eller coronne istället. billiagre än golf.

    SvaraRadera
  3. Nej jag tror inte golf är något för mig.. Hittade felet

    SvaraRadera